Współpracujemy z firmą Marcowy Zając, która zaopatruje w posiłki placówki edukacyjne, żłobki, przedszkola i szkoły.

Jesteśmy prężną firmą która cały czas się rozwija, postawiliśmy na profesjonalny sprzęt kuchenny, który ma za zadanie nie tylko usprawniać Naszą pracę, ale przede wszystkim zachować jak największą jakość produktów, bowiem wiemy doskonale o tym, że właściwa dbałość o jakość jest najważniejszą kwestią zdrowej kuchni.

W trosce o zaspokojenie codziennych potrzeb żywieniowych, jadłospisy przygotowuje dyplomowany  dietetyk we współpracy z szefem kuchni – kucharzem z 27 letnim doświadczeniem.  W menu uwzględniane są najnowsze normy i zalecenia Instytutu Żywności i Żywienia.

Posiłki ze świeżych, naturalnych, wysokiej jakości oraz wyselekcjonowanych produktów przygotowuje wykwalifikowany zespół doświadczonych kucharzy.

Efekt ich pracy to codziennie inne, urozmaicone i zbilansowane pod względem odżywczym i dietetycznym posiłki.

 

W razie indywidualnego zapotrzebowania przygotowujemy posiłki zgodne z dietą bezmleczną, bezjajeczną, bezglutenową, czy inną. Dostępne są również posiłki wegetariańskie.

Podstawą naszej kuchni są produkty od sprawdzonych dostawców, specjalnie selekcjonowane, świeże i najczęściej sezonowe. Dbamy o jakość składników i gramaturę posiłków. Respektujemy zalecenia Rodziców, którzy w Ankiecie Informacyjnej określają alergie oraz preferencje żywieniowe swoich Pociech.

Przykładowe menu

Śniadanie: Kanapeczki z ciemnego pieczywa z twarożkiem ze szczypiorkiem i rzodkiewką

Zupa: Krem z białych warzyw dla najmłodszych
II danie: Grillowana pierś kurczaka z wolnego wybiegu z żółtym ryżem

Vege: Risotto z zielonym groszkiem

Surówka: sos tzatziki (dieta: ogórek z koperkiem)

Podwieczorek: Kasza jaglana z żurawiną, brzoskwinie

Śniadanie: Jajecznica z jajek ekologicznych na masełku, bułeczka, pomidor

Zupa: Rosół z kurczaka z wolnego wybiegu z domowym makaronem
II danie: Gołąbki leniwe w sosie pomidorowo- bazyliowym z ziemniakami

Vege: Kotlet wielowarzywny z sosem pomidorowym i ziemniakami

Surówka: Bukiet warzyw na parze

Kompot

Podwieczorek: Sałatka z owoców sezonowych

Śniadanie: Waniliowa zupa mleczna (dieta: mleko roślinne) z makaronem, banan

Zupa: Z młodej kapusty z koperkiem

II danie: Gulasz z indyka z kaszą gryczaną

Vege: Gulasz warzywny z soczewicą z kaszą gryczaną i brokułem

Surówka: Z selera i marchewki

Kompot

Podwieczorek: Rogal z powidłami, świeże  jabłko

Śniadanie: Kanapeczki z polędwicą drobiową i ogórkiem

Zupa: Wiosenna

II danie: Makaron farfale z twarogiem i musem z owoców leśnych

(dieta: makaron bezglutenowy z konfiturą domową)

Kompot

Podwieczorek: Jogurt naturalny z płatkami orkiszowymi i jabłkiem

Śniadanie: Owsianka z owocami sezonowymi

Zupa: Pomidorowa z makaronem

 II danie: Kotlet jajeczno- brokułowy z ziemniakami

 (dieta: kotlet brokułowy z ziemniakami)

Surówka: Z ogórka kiszonego i marchewki

Kompot

Podwieczorek: Galaretka owocowa, świeże maliny